woensdag 25 september 2013

TAG | I love Fall

— Geschreven door Maika

De I love Fall tag. Ik zag deze tag meerdere malen voorbijkomen en het leek me wel leuk om deze tag over te nemen! Deze tag gaat uiteraard over de herfst. Eerst had ik een hekel aan de herfst, maar nu vind ik het eigenlijk best leuk. Kopje thee, lekkere warme sjaals, geurkaarsen en om niet te vergeten: de bladeren die van kleurtjes veranderen  yay for fall! <3

Wat is je favoriete herfst lipproduct?
Wanneer het kouder wordt, drogen mijn lippen heel snel uit. Daarom is het erg belangrijk om ze goed te verzorgen, anders ziet het er heel raar uit bij mij, haha. Mijn all time favourite lippenbalsem is van Rosebud in Mocha Rose - mijn redding. Het is de fijnste lippenbalsem die ik ooit heb gehad! Op mijn verlanglijstje staat nog dé Baby Lips van Maybelline.


Wat voor nagellak draag je het liefst in de herfst?
Het liefst draag ik meer donkere kleuren, zoals bordeaux/wijnrood. Maar ook bijvoorbeeld een fel koraal kleurtje! In ieder geval iets roodsachtigs dus. Het past vrijwel bij alles naar mijn mening.

Wat is je favoriete geurkaars?
Mmmh, lastige! Ik houd van geurkaarsen! Vooral een kaneel geurtje vind ik erg lekker voor in de herfst. En voor de rest vind ik die met bosvruchten geur en vanille ook heerlijk!


Wat is je favoriete herfstdrankje van Starbucks?
Ik kom niet echt vaak bij de Starbucks, alleen als ik bijvoorbeeld naar Amsterdam ga. Ik heb daarom dus niet echt een favoriete herfstdrankje. Maar als ik dan bij de Starbucks kom, koop ik meestal een Caramel Frappuccino met extra veel slagroom, echt hét hipsterdrankje dus haha ;)


Welke sjaal of welk accessoire draag je het liefst in de herfst?
Natuurlijk een sjaal - geen twijfel mogelijk! Ik heb twee favoriete circle scarfs, en die komen allebei van de Primark :) Het zijn lekkere dikke sjaals, en daar houd ik wel van. Hoe dikker, hoe beter!

Wat vind jij het leukste aan de herfst?
Zolang het niet regent, ben ik blij. Héél blij. Dan vind ik de herfst echt een leuk seizoen! Je kunt lekker knus onder een warm dekentje met een laptop je favoriete series kijken met een kopje warme chocolademelk, het liefst met véél slagroom! En oja, de lange boswandelingen ofcourse.























Dit was alweer de tag! Ik vond het super leuk om te doen. Als jullie het ook leuk vinden mogen jullie de tag ook van mij overnemen hihi. En nu ben ik wel benieuwd wat jij het leukste vindt aan de herfst! 

Liefs, Maika
* Alle foto's komen van weheartit.com
 behalve de Starbucks foto (van mijzelf)
Laatste foto: (source)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi! Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥