donderdag 12 september 2013

Maybelline SuperStay 14hr Lipstick review



Ik heb deze lipstick gekocht omdat ik toch wel heel nieuwsgierig werd naar het effect van de 14 uur houdende lippenstift.
Het heeft een handig formaat, hij is niet groot, en niet klein. Hij zal dus altijd in je tas passen! ;) Hoe je de lipstick moet opendoen ben ik zelf nog niet helemaal overuit.. Moet je hem opendraaien of gewoon omhoog klikken? Vertel jij hoe jij hem openmaakt?


 Nadat ik de lipstick had opgedaan was dit het resultaat:

 Ik was verbaasd over hoeveel pigment ervan af is gekomen! De lipstick was makkelijk aan te brengen, maar na een tijdje begint hij wel te plakken. Het geeft mij ook het gevoel dat het mijn lippen uitdroogt. De lipstick zat, nadat ik een glas water had gedronken, nog helemaal perfect. Maar helaas, toen ging ik avondeten, en dat heeft het toch niet overleefd. Ik merkte na het eten dat de lippenstift alleen nog aan de randjes van mijn mond zat, en dat het in het midden toch echt helemaal weg was. Deze lipstick vind ik erg leuk voor als ik even de deur uit moet, maar voor een echte feestavond zou ik hem afraden, want dan gaat hij heel raar zitten. Ik vind de kleur ook heel mooi, en hij best wel handig, wel is het jammer dat hij best snel opgaat.

Het is nummer 430, Stay With Me Coral. Hij kostte €12,99 en is te koop bij diverse drogisterijen.

Veel liefs,
Marijke ×

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi! Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥