zondag 22 september 2013

Essence stash flash



Vandaag had ik zomaar zin om mijn Essence stash te fotograferen en te posten.
Ik mis op de foto's nog twee lipgloss, maar ik kon ze nergens vinden.
Mijn stash heb ik in 3 jaar opgebouwd, er zullen ook oude dingetjes tussen zitten.







Ik vind deze oogschaduw's mooi. De roze draag ik nooit, maar de witte en het setje draag ik wel vaak! Er komt niet super veel pigment vanaf, maar het blijf wel lang zitten. Ik heb met die roze oogschaduw zelfs mijn haar een keer gedipdyed, dat bleef de hele dag zitten!!

















































De Essence soft mousse gebruik ik niet omdat hij veel te oranje voor mij is, als ik hem opdoe dan ben ik een Oempa Loempa :) De coverstick gebruik ik wel elke dag, voor onder mijn ogen en voor onzuiverheden. Die make-up to match heeft eigenlijk helemaal geen effect. Die poeder is wel fijn, alleen hem nat aanbrengen is echt niet fijn.




















De compact powder! Ik kon niet zonder deze zomer.
Hij was helemaal uitelkaar gevallen, toen had iemand (<3) hem nog gemaakt, maar nu is hij weer uit elkaar aan het vallen zoals je kunt zien :(

Dit was mijn Essence stash! In de toekomst zullen er nog wel producten bijkomen!
Laat mij weten welk product jij van Essence het fijnst vindt!

Veel liefs,
Marijke ×






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi! Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥